Deodorant natural Hofigal- Review

INCI: aqua, alcohol denat, glycerin, Rosmarinus officinalis extract, zea mays extract, lavandula angustifolia oil, ocimum basilicum oil, salvia officinalis oil, Thymus vulgaris oil.


Deodorantul acesta e ceai de rozmarin cu uleiuri esentiale de lavanda si salvie, alcool si glicerina, o reteta destul de simpla si sanatoasa, usor de facut acasa daca esti dispus. Are o textura apoasa si o culoare aurie-maronie, ca painea rumenita. Mirosul e destul de intepator, cam greu de suportat pentru mine insa daca e acolo la subrat nu simte nimeni, garantez. Ambalajul e o sticla de plastic mat, de 50 ml,  cu atomizor, care se poate desface si  reutiliza.
Am folosit toata sticla pe o perioada de o luna. Mirosul nu imi place, si mi se parea ca il simt si ceilalti, desi era doar imaginatia mea, insa nu m-am simtit confortabil. Cat despre transpiratie, nu o controleaza foarte bine. Adica, e clar ca daca nu as folosi deodorant ar fi mult mai rau, insa si daca il aplic tot se simte un iz de transpiratie dupa cateva ore. Eu nu transpir prea abundent de obicei, insa bacteriile se formeaza indiferent de cantitate si se pare ca deodorantul asta nu le poate stopa dezvoltarea prea mult timp. Cred ca e bun pentru iarna, asta daca nu stati la caldura ca sa transpirati si nu faceti mult efort.
Ca sa adaug, nu contine aluminiu si nici conservanti.
Nu imi place ca ingredientele scrise in limba romana pe pachet sunt mai degraba cu caracter general, si nu se mentioneaza glicerina sau alcoolul. Nu-i frumos sa dezinformati, sa stiti.
Compozitie: gemoderivate din mladite de rozmarin si radicele de porumb, uleiuri volatile din levantica. busuioc, salvie, cimbru

Am citit in alte review-uri ca acest deodorant ar pata hainele, insa eu l-am purtat cu multe bluze si tricouri si camasi albe si nu s-a intamplat nimic, probabil reactioneaza cu unii detergenti sau balsamuri de rufe (nu folositi balsam de rufe, e rau, toxic, bleah).
Am platit 9,20 ron pe o sticla, de la un magazin naturist, la pret de producator.

Cred ca fiecare corp reactioneaza diferit la actiunea produselor si cred ca daca cauti un deodorant natural ar trebui sa il incerci pe acesta. Nu e wow insa nu e nici meh, depinde de cat de tare transpiri si in ce medii te expui. Pentru o zi calma e o optiune foarte buna, e sanatos, usor de purtat in geanta si reaplicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adbox