DIY | Mist matifiant pentru fata

Recent mi s-a terminat apa de tradafiri pe care o folosesc pe post de toner facial. Tare as vrea sa pot imita procesul de distilatie din laborator, si oarecum se poate, insa se pierde mult din uleiul esential pentru ca sistemul facut acasa nu e etans, si sincer nici nu imi doresc particule de impuritati de pe oalele din bucatarie in mist-ul pentru fata.
Mai este varianta ceaiului, dar am descoperit ca nu ramane proaspat, a doua zi deja avand un miros suspect.
Apoi am dat peste spray-urile cu apa minerala de la elmiplant si cel cu argila de la gerovital si m-am gandit ca e o idee excelenta sa combin conceptele.
Apa minerala nu imi deranjeaza pielea, si din cate am citit contine siliciu benefic pentru elasticitatea pielii, si cel mai important nu capata un miros suspect dupa un timp la fel ca apa de la robinet sau ceaiul.
Am decis sa adaug si argila Aslavital pentru un efect de matifiere.
Aveam in plan sa folosesc si o picatura sau doua de ulei de tea tree pentru un efect antibacterian si astringent pentru zina mea T care e cam uleioasa in ultimul timp, dar nu am gasit sticluta si am decis sa las reteta fara.
Folosesc mist-ul asta de fata ca pe un toner, dupa curatare, iar fata mea arata foarte bine, stralucitoare si curata fara cosuri noi. Il puteti folosi si pe timpul zilei pentru matifiere.
Ingrediente:
 •Sticluta cu atomizor
 •Apa minerala preferata (am folosit Borsec)
 •Doua varfuri de lingurita de argila (am folosit Aslavital).
 •Ulei teatree (optional)


 Combinati tot in recipient. Agitati foarte usor sticla inainte de folosire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adbox