Sampoane Naturale

Am testat pentru voi si pentru mine cateva sampoane naturale, romanesti si accesibile, fara SLS sau  SLES, sigure pentru natura si pentru sanatate. Am trecut la sampoanele naturale pentru ca cele sintetice imi iritau pielea capului.


  • Vivanatura sampon cu lamaie si argan pentru par gras- Curata si degreseaza bine, e bun pentru cei cu par gras, insa nu si pentru scalpul meu usor iritabil. Are un miros proaspat, vegetal, textura gelatinoasa, culoare galbui transparent. Face spuma ca un sampon normal, desi la prima utilizare pare un pic diferit. Un tub tine destul de mult, la mine a tinut vreo 3 saptamani cu spalari o data la 2-3 zile. 18 lei






  • Bio protect sampon cu lapte de capra- Nu face spuma deci nu se intinde intre fire atat de usor. Il aplici usor pe scalp sectionand suvitele de par. Miroase puternic a cocos, ceea ce imi place, desi am o vaga banuiala ca mirosul nu e natural. Are o textura cremoasa si culoare alba. E un sampon foarte bland si curata bine. La primle utilizatri e posibil sa ai nevoie sa il aplici de doua ori, apoi parul se obisnuieste. Nu mi s-a mai ingrasat parul asa tare ca inainte si nici nu m-a mai mancat scalpul, e un sampon foarte bland. Se consuma destul de repede pentru ca nu face spuma insa merita. 11 lei
  • Bio protect sampon cu galbenele- Face spuma. Am observat ca ingredientele se separa deci trebuie scuturata sticla inainte de folosire. Are culoare alb-galbui, textura cremoasa si miros citric (de floare de stup). Curata bine si lasa parul lucios si moale, e bland cu scalpul.

,

2 comentarii:

  1. Adevarul e ca nu conteaza daca un sampon face sau nu spuma. Nu asta arata ca un sampon curata sau nu. Daca face spuma, arata doar ca are multi agenti pentru inspumare in el

    Te invit pe blogurile mele!

    http://valentinabucur.blogspot.com
    http://pilulademinte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am spus ca curata foarte bine, citeste cu atentie :). am vrut doar sa imi informez cititorii,e un lucru destul de important pentru cineva obisnuit cu clabuci, asa ca nu vrem surprize :). cu spuma sau nu, recomand samponul.

      Ștergere

Adbox