Un nou inceput

Am inceput blogul asta acum sapte ani daca va vine sa credeti, sapte ani in care un proiect de genul asta are timp sa creasca exponential, doar ca pe langa el am crescut si eu, viata a curs cu bune si cu rele, am absolvit scoli, am luat examene si am terminat studii, mi-am incercat mana la primul job, am pierdut si castigat prieteni, am crezut de cateva ori ca mi-am gasit sufletul pereche. Si ghici ce, in tot timpul asta nu am incetat sa imi fac propriile retete de skincare, de fiecare data cand imi cumparam un fond de ten nou ma gandeam ce bine ar merge un review, sau ce fain ar fi sa fac cutare sau cutare post pe blog.
Adevarul e ca mi-a fost si frica de esec, ba URL-ul nu e bun, ba hosting-ul trebuie schimbat, am avut si un cunoscut care m-a intrebat ce am patit de scriu toate porcariile pe blog, de aici si frica de a impartasi sincer tot ce am de spus. Stiu ca e o prostie sa iti faci atatea griji, dar poate mai sunt oameni care trec prin anxietate care ii opreste sa mearga mai departe. Vreau sa le spun ca e ok, nu conteaza cat de incet inaintezi atata timp cat nu te opresti, iar pasiunile nu au varsta sau o limita de timp. Internetul e mare si toti au dreptul la o opinie, inclusiv tu si eu, atata timp cat nu raneste pe nimeni. Eu sunt Gina si asta e coltul meu de lume, pentru a doua oara, bine ai venit si nu uita sa dai follow.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adbox