Primul balsam de buze handmade


Si iata ceva facut de manutele mele. Am asteptat mult sa prind curaj. Zilele trecute am gasit un pahar berzelius in dulap si l-am folosit cum "stiu" eu mai bine. Am turnat in el ceva unguent cu galbenele (care are vaselina, lanolina, ulei de lavanda), ceva ulei de migdale si o bucatica de ceara de albine primita de la bunica, care a luat-o de la un apicultor, special pentru creme. Nu stiu ce cantitati am pus, insa am verificat consistenta cu o scobitoare, am bagat-o in balsam, am asteptat sa se raceasca si intareasca si am mai adaugat ulei sau ceara. 
Cred ca balsamul de buze e cel mai usor de realizat acasa, e mai ieftin si mai sigur asa. E cel mai bun balsam avut pana acum si abia astept sa mai fac inca unul.
L-am pus in recipientul de la ultimul meu balsam. Dupa ce s-a racit m-a uimit cat de greu se simtea cand il tineam in mana, e categoric mai consistent decat cele cumparate. 
Astept sa-mi spui ce ai creat tu prima oara si cum a iesit. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adbox