Argila

O postare scurta despre chestia asta numita argila.
Este formata din minerale si sedimente depuse de-a lungul timpului. La ingrediente ar trebui sa scrie "Magnesium Aluminum Silicate".

O folosesc ca masca de fata atunci cand am cosuri, cand am fata uleioasa sau uscata sau aspra, si dap, argila face pielea catifelata.
Pe scurt, argila absoarbe impuritatile din piele(sebum, chimicale) si le inlocuieste cu minerale (magneziu, calciu, aluminiu). Si nu comparati aluminiul din argila cu cel din deodorante (am auzit pe cineva spunand...), nu pot sa explic exact de ce nu (cum sa zic, eu si chimia=corigenta), cel din deodorante cred ca e prelucrat chimic, asta din argila e format din sedimente naturale, ca aluminiul in care e invelita ciocolata presupun.
Sa trecem mai departe, argila fortifica pielea, unghiile (serios, am bagat unghiile in argila si nu s-au mai rupt), si daca o bei te fortifica din interior. Nu am baut inca, nu am curaj, insa ma spal pe dinti cu argila, e o pasta de dinti minunata, fara fluor, indulcitori si glicerina (yuck). Daca vrei aroma, adauga o picatura  de ulei esential (NU din cel aromaterapeutic, eu nu il recomand pe acesta nici pentru aromaterapie).
Am folosit pana acum argila rosie (de la aslavital), despre care nu scrie ca e rosie insa stiu ca e rosie fiindca e..rosie. Si am mai folosit si argila albastra de Raciu, care e gri.
Si NU beti argila daca nu scrie pe ambalaj ca e de consum. Cu aslavital m-am spalat pe dinti si nu am patit nimic, but don't eat or drink or anything. Oh, si daca ai o piscatura proaspata de insecta pune argila si las-o asa cat poti tu , bubita o sa se micsoreze si nu o sa te manance (poate asa, doar putin). M-a piscat un tantar de ochi, de 2 ori, si am aplicat argila, am lasat asa o noapte si au disparut umflaturile.

Nu am pus poze pentru ca e tarziu si vroiam sa vorbesc pentru ca imi place, daca vreti mai multe informatii, poze,  orice, lasati un mesaj si o sa raspund aici sau pe pagina de facebook (nu fiti timizi).

Un comentariu:

  1. Foarte interesant! Cred că voi încerca şi eu argila în locul pastei de dinţi, mulţumesc mult de informaţii! (Mihaela)

    RăspundețiȘtergere

Adbox